هـشـتـــ8 ســال شـهــیــد

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۹۶، ۱۸:۵۳ - شهیده مدافعه حرم عمه ام زینب
    چه عالیی
  • ۱۴ بهمن ۹۵، ۱۸:۱۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    زوروی شما کیه؟

تصاویر شهدا

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ
در ایام نوجوانی دفتری داشتم که برچسب های شهدا را جمع آوری میکردم و در دفتر میچسباندم و زیر آن ها مطالبی در خصوص شهید و شهادت می نوشتم. عکسهایی از شهید همت ، شهید باکری ، شهید زین الدین و ...
جمع آوری تصاویر شهدا دغدغه ای شیرین و لذت بخش برایم بود... وقتی تصویری جدید از شهیدی پیدا می کردم قند در دلم آب می شد...

این روزها تصاویر شهدای مدافع حرم در فضای مجازی و اینترنت به وفور یافت می شود. آن قدر تصویر از آن ها منتشر شده است که آدمی احساس می کند در لحظه لحظه ی زندگی آن ها حضور داشته است.

امروز از خودم سوال کردم کدام یک را بیشتر دوست دارم؟ اینکه تصاویر شهدا به وفور در دسترسم باشد یا نه مثل گذشته در جستجوی تصاویر باشم؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی